Polityka prywatności

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Anna Król, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Tłumaczenia Anna Król, os. Rosochy 12/30, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ujawniona w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 661-212-94-90, REGON 260173236 („Administrator”).

2. Adresem e-mail do kontaktu z Administratorem jest anna@adkt.pl.

3. Twoje dane osobowe są przetwarzane w celach:
– obsługi zapytań i kontaktowania się z Tobą jako potencjalnym klientem lub dostawcą lub osobami działającymi z ich ramienia;
– podejmowania działań zmierzających do zawarcia i wykonania umowy świadczenia usług, w szczególności usług tłumaczeniowych;
– archiwizacyjnych (wynikającym z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
– dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umów i innych zdarzeń prawnych w relacjach z Tobą lub obrony przed takimi roszczeniami;
– analitycznych i statystycznych.

4. Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
– zawartej umowy o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
– obowiązków Administratora wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym obowiązku związanego z prowadzeniem i przechowywaniem dokumentów księgowych i podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
– usprawiedliwionych celów Administratora, w tym dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, jak również kontaktowania się z klientami i dostawcami (w tym potencjalnymi) oraz osobami działającymi z ich ramienia (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

5. Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:
– zaufane podmioty prowadzące dla Administratora obsługę księgowo-podatkową, obsługę informatyczną (w tym dostawcy usług i systemów informatycznych oraz podmioty świadczące usługi wsparcia i zarządzania infrastrukturą informatyczną), obsługę prawną lub inne usługi;
– osoby współpracujące z Administratorem przy zleceniach wymagających współpracy większego zespołu;
– Poczta Polska i firmy kurierskie – w przypadku konieczności prowadzania korespondencji, doręczania przesyłek itp.;
– banki – w przypadku dokonywania rozliczeń i płatności;
– podmioty zajmujące się windykacją w przypadku braku uregulowania płatności.

6. Administrator korzysta z usług firm OVH w zakresie hostingu strony internetowej i poczty elektronicznej. Centra danych dostawców usług rozmieszczone są w różnych państwach, co oznacza możliwość przetwarzania danych z państw spoza obszaru EOG, czyli tzw. państw trzecich. Przetwarzanie odbywa się na podstawie decyzji w sprawie adekwatności ochrony oraz standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską. Szczegółowe informacje o podmiotach zaangażowanych w przetwarzanie danych po stronie OVH możesz znaleźć na stronie OVH.

7. Strona używa plików cookie (tzw. ciasteczek), czyli niewielkich plików zapisywanych na urządzeniach końcowych osób odwiedzających stronę. Funkcje, działanie i rodzaje plików cookie są opisane przystępnie na stronie: https://wszystkoociasteczkach.pl/. Strona nie korzysta z plików cookie w celach reklamowych. W ustawieniach przeglądarki możesz wyłączyć obsługę plików cookie, jednak może to uniemożliwić lub utrudnić korzystanie ze strony. Poniżej znajdziesz informację, jak wyłączyć pliki cookie w niektórych popularnych przeglądarkach:
Google Chrome,
Internet Explorer,
Mozilla Firefox,
Microsoft Edge,
Safari.

8. Wejście na stronę wiąże się z przesłaniem zapytania do serwera, na którym znajduje się strona. Zapytania obejmują m.in. adres IP, datę i godzinę oraz informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym. Są one przechowywane w logach serwera i wykorzystywane w celach statystycznych, lepszego zarządzania stroną oraz zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego i nie są kojarzone przez Administratora z indywidualnymi osobami odwiedzającymi stronę.

9. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest ono konieczne do zawarcia z Tobą umowy i wykonania jej. Odmowa podania danych będzie skutkowała brakiem możliwości zrealizowania umowy.

10. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usług na podstawie umów zawartych z Administratorem, jak również przez okres wymagany przepisami prawa, w szczególności prawa podatkowego, lub przez okres wymagany do dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi – w zależności od tego, który z tych okresów okaże się dłuższy.

11. Przysługuje Ci prawo do:
– dostępu do Twoich danych osobowych (w tym uzyskania kopii danych);
– sprostowania danych (o ile dane są nieprawidłowe lub niekompletne), w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia;
– usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych (o ile wynika to z przepisów prawa);
– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (w przypadku przetwarzania danych na podstawie usprawiedliwionego interesu Administratora);
– przenoszenia danych (jeśli są przetwarzane na potrzeby wykonania umowy oraz ich przetwarzanie następuje w sposób zautomatyzowany).

12. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzoru (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO.

13. Twoje dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

14. Polityka prywatności może ulegać okresowym zmianom, a aktualna wersja będzie dostępna na stronie www.adkt.pl/polityka-prywatnosci.

Strona używa plików cookie – więcej informacji w Polityce prywatności.

Offline Website Maker